Dev market zincirinden stratejik bir adım: İsmini değiştirme kararı aldı

Gençleri Hedefleyen Tarım Kredi Marketleri Yeni Stratejisini Duyurdu

Tarım Kredi Marketleri, gençlere yönelik yeni bir stratejiyi uygulamaya koymaya hazırlanıyor. Yapılan açıklamada, yeni açılacak mağazaların artık ‘KOOP’ adıyla hizmet vereceği belirtildi.

İsim Değişikliği Gençler İçin

Türkiye genelinde 4.500’den fazla satış noktasına ulaşıldığı ve İstanbul’da 391 mağaza bulunduğu ifade edilen açıklamada, Tarım Kredi Kooperatif Marketleri Genel Müdürü Varol Halepli, genç nüfusu da hedefleyen bir strateji geliştirdiklerini açıkladı. Yeni marketlerin “KOOP” adıyla hizmet vereceği belirtilerek gençlere yönelik oluşturulan bu yeni strateji duyuruldu.

Related Posts

Ticaret gerilimine rağmen Çin imalatı yükseldi

ABD ile süren ticaret gerilimi ve küresel belirsizliklere rağmen Çin’de imalat PMI, mayısta 0,5 puan artarak 49,5’e yükseldi.

Bayrama 1 hafta kala kiralık araç krizi kapıda! Fiyatlar 5 bin TL’ye dayandı

Kurban Bayramı öncesi araç kiralamaya talep patladı. AKKON İzmir İl Başkanı Ahmet Demir, rezervasyonların yüzde 80’e ulaştığını belirterek “Bayrama bir hafta kala araç kalmayabilir” uyarısında bulundu. Kiralık araç fiyatları günlük 1500 TL ile 5 bin TL arasında değişiyor.

Faiz yarışı devam ediyor bir günlük getirisi 11 bin TL’yi aştı

Merkez Bankası’nın politika faizinde yukarı yönlü adımları ve Türk Lirası’na geçişi teşvik eden uygulamaları, yatırımcıların altın ve dövizden uzaklaşıp yeniden TL mevduata yönelmesine neden oldu.

Borsa haftanın son işlem gününe düşüşle başladı (30 Mayıs 2025)

Dün satış ağırlıklı bir seyir izleyen Borsa İstanbul’da BIST 100 endeksi, günü yüzde 0,08 değer kaybederek 9.170,56 puandan tamamladı. Açılışta BIST 100 endeksi, önceki kapanışa göre 9,10 puan ve yüzde 0,10 azalışla 9.161,46 puana indi. Açılışta …

Dolar ve Euro güne nasıl başladı?

Dolar ve Euro güne nasıl başladı?

IBAN ile EFT, Havale, FAST işlemi değişti: Bankalar yeni sistemi devreye aldı

Mobil bankacılık kullanımının her geçen gün artmasıyla birlikte bankalar, kullanıcı konforunu ve güvenliğini artırmak amacıyla yeni düzenlemeleri devreye alıyor. Bu kapsamda birçok banka, mobil uygulamalarına “Ödeme İste” özelliğini entegre etti.